Tuesday, January 18, 2011

dAri DIA kita dtg, kpd DIA kita pulang~



salam..
dugaan tahun baru 2011
benar
² menjadikan kami smua tAbah
insya'Allah!

awal
² tahun sgt bz dgn kelas
sketches bertimbun
²
jadual kelas pulak tunggang langgang lg
xde mse nk update blog
uhuhuh

tp mase xmenunggu kite
dugAan/cabaran sentiasa ada
16hb saya dikejutkan dgn berita gempar
ayh cinta hati saya hilang di laut
trajedi bot karam
kesedihan turut saya rAsai
kerana saya kenAl rapat dgn ibubApa dAn keluarganya
selamA 3 hari kehilangan ayah
cinta berada dlm kebingungan
uhuhuhu
18hb mayat ayat dijumpai 6oom dr rumah
kesedihan bertambah
²
terus arwah ayah disemadi di tanah perkuburan
selepas dibawa ke hospital dan dimandi serta dikapan
mak tAk bagi cinta dan yg laen bersedih
sunggah tabah mAk menghadapi dugaanNya
semoga mak akan lebih tabah utk dugaan
² mendatang
suatu hari nnti saya sedia meminjamkan bahu
tempat utk mak melepaskan lelah,kesedihan dan kegembiraan
insya'Allah!
harap mak sudi menerima saya yg serba kekurangan

No comments:

Post a Comment