Tuesday, February 22, 2011

lupAkah?



salam
menaip entry kali ni dgn rase sedeyh!
kenape?
sbb 22 feb 2011 ialah 3rd anniversary
upenye dah 3taon kitorg bersama
mcm
² kitorg lalui
gado
²..gembira..suka..duka
mcm
² ade lah
tapi dye xwish pon
lupekah dye?
or langsung xigt pasal ulangtaon kami?
sedeyh la pulak
saye de call dye td
tp xberangkat
da tido kot.. xpe la
uhuhuhu
saye sedeyh la!
harap hubungan kami sampai ke akhir hayat
amin~




p/s : waiting for the wish from him..~ (-_-")
kenape ntah nk feeling
² sejak akhir² ni..huhuh

6 comments:

  1. tobak berasa hati kalo dok wish,.hehe

    ReplyDelete
  2. mesti dia ingt tu.....xmoo sedih2 k..:)

    ReplyDelete
  3. k. ted : hehehe..tObak pom.. =P
    ika : uhuhuh..igt tp saje dye je..

    ReplyDelete
  4. ehehhe..jahat laa pk cik ni..tumbuk sekali..eheheheh..

    ReplyDelete
  5. adik ku sayang..
    walaupun bertahun, walaupun setelah pelbagai rintangan, walaupun habes keringat, walaupun kering airmata, walaupun jauh sudah perjalanan, walaupun susah nak bernafas tanpa dia, walaupun dunia nampak kelam, walaupun tiada siapa di sisi, walaupun semuanya nampak mustahil, walaupun perit mcm mana sekali pon.. aku cuma mampu share dgn ko, jangan sesekali sayang seseorang melebihi ko sayang diri sendiri dan keluarga terutamanya ibu kita.. jangan sesekali percaya 100% kat sesiapa pon, sebab takde sapepon yg perfect melainkan Dia.. berdoalah, dan buat solat istikarah.. mohon didatangi perkara yang baik-baik, dan jauhkan perkara yang buruk..

    sori sayang, kalau ko rasa aku interfere dlm hidup ko.. aku cuma nak share dgn ko supaya ko sentiasa kuat dan tabah ;)

    ReplyDelete
  6. tanx cik seri darling
    bru terbace komen kamu...
    tanx kasi pndangan..
    appreciate sgt2..

    ReplyDelete