Wednesday, June 15, 2011

officially deactivated FB account!!



kembali menaip
~~~~~~

semalam mata xterlelap sehingga azan subuh
usai mengerjakan solat
mataku mula layu
aku rebah ditepi teman baek ku
9a.m aku pulang ke rumah
sbb de kerja yg perlu aku selesaikan
menghantar abangku ke stesen bas
sampai je kat umah
terus menyambung tido
bkak je mate
jam menunjukkan pkol 3p.m

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

semalam aku telah nekad
deactivated FB account!
aku tak perlukan FB lg buat masa ni
sbb aku tengah menyiapkan diriku
menyiapkan segala keperluanku nanti
melangkah kehadapan
menghadapi dunia yang kan ku tempuhi
pada hari-hari mendatang
keputusan yang sedang ku nanti


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

apakah kesudahan cerita hidupku
itu yang sedang ku nanti

No comments:

Post a Comment