Friday, December 30, 2011

runAway~


lame gile tak menjengah blog ni
dah berhabuk sgt! xtaw la nk story apa
mcm da kureng bminat nak menaip dlm ni

tapi
tAkpelah, sementara tak buat apa apa
sementara internet tgh laju
"pkai broadband"
skrg wifi streamyx kat uma
mmg la laju
ehheheh

so..
nak story apa eh?

alkisah..
saya telah melarikan diri, menyembunyikan diri
mendiamkan diri, selama 1bulan
kemana?
saya namakan tempat to 'dreamland'
dan berhajat untuk tidak pulang lagi
nak terus menetap kat 'dreamland' to tapi atas sebab tertentu
saya terpaksa pulang ke T'ganu

selama disana
saya temui kedamaian, ketenangan
rakan baru -pernah jumpa tapi tak pernah berkenalan-
impian saya untuk memiliki sebuah rumah
rumah impian di tanah 'dreamland'

crita pasal rakan baru
sebenarnya kami pernah berjumpa
tapi blom berkesempatan untuk berkenalan
ada juga yg baru berjumpa dan berkenalan
alhamdulillah
mereka semua baik, sporting dan yg penting
sgt happy go-lucky!
suka buat lawak, mcm kt dunia ni tade apa yg serius
tade apa yg perlu dirisaukan
terima kaseh kerana sudi menerima saya yg kekurangan ini
terima kaseh kerana selalu buat sy tersenyum
yg penting buat saya ketawa yg tak henti-henti

diorg bawa saya jalan-jalan
kenal tempat-tempat
kat sana
tapi
yang paling best bila diorg bawa pergi try makanan
"lokchin" maybe benda ni da lame cume saya ni je yg xtaw
sedap! macam-macam jenis ada
yang paling best p makan steamboat!
memang xpercayalah
kenapa?
sebab saya makan banyak gila,
tak pernah pulak makan byk mcm to
mungkin seronok dapat makan ramai-ramai kot
yelah, kalo kat uma selalu je makan sensorang!
sadisnya..hahahahha
semua ayat nak "yg paling best"
alaaaaa..memang best pon.. hehehhe
terima kaseh
nanti saya pulang kesana balik ye
tunggu saya!ehhehehe
byk lagi nak crita pasal kat sana tp sy da ngantok pulak
tunggu episode seterusnya pasal trip pOket kosong
hahahahha



p/s : nak tido da..esok kena bangun awal..

No comments:

Post a Comment