Friday, September 16, 2011

testing..testing

assalamualaikum...


arini da 3hari saya memulakan balik aktiviti sehat saya.. yAy! hohoho
cukup 3hari saya jogging, hampir 2bulan lebih tulang temulang saya ni tak bergerak aktif
berat saya ntah kenapa turun mendadak beberapa bulan lalu "41kg" je skrg
bulan puasa amat terasa kelainannya sbb saya tak boleh bergerak aktif
saya cepat pening & mual.. kawan cakap sbb tekanan darah rendah
yeke? ntah la saya pon tak tahu.. hahaha

okeh Okeh bukan cite pasal berat ke hape
Selasa lepas punyalah takda keja, saya ajaklah 2 org kawan ni pegi test DSLR saya ni
kunun kunun jadi model sayalah.. eehehehe
disebabkan tak ready, maen bantai je pakai pape..
tapi xreti lagi, macam hape ntah gambar gambar yg saya amek
so ... enjoy your view











p/s : tanx to Aina(angoh) & Suria sbb sudi luangkan masa..ehehhe

1 comment: