Monday, August 15, 2011

boleh ke?




assalamualaikum..


ntah kenapa dari semalam terpikir segala macam benda
tapi bukan ke hari-hari duk pikir segala macam?
sejak webcam laptop rosak lagi semalam
tetiba pikir boleh ke buat wishlist tgh-tgh bulan ramadhan ni?
xpelik ke bunyik nye
tak kesahlah

wishlists saya tgh-tgh bulan ramadhan :

* LAPTOP BARU
sebenarnya bukan nak sgt pon laptop baru
tp laptop saya ni dah boleh masok dlm muzium dah
rasanya dah lebih 5tahun laptop ni saya jaga
"kau boleh?" ahhahahah
yang paling tak best skali tentang laptop to sbb dah xbyk fungsi
ape tak nye segala benda dah tak boleh buat
coolerfan yg dlm dia dah tak berfungsi
bila nak bukak software or pape dlm laptop ni
msti keluar mende alah ni


pastu bila pasang lagu je
mesti tetiba penyanyi-penyanyi to nyanyi dlm slowmo

ingat ni pertandingan nyanyi sape lambat ke
? adoii...benganglah!
tgh-tgh best nyanyi tetiba kena ekot dlm rentak slowmo

tak ke bengong rase nya...ahhahah

mcm-mcm lagi lah tentang laptop ni

sampai scroll kebawah 5,6x pon tak abes jgak




* DSLR

okeh! sape taknak kan? hohhoho

tapi siyes saya ckp saya gilakan kamera dari dulu lagi

bukanlah sebab nak amek gmbar saya,
saya ni bukanny
e cantek mcm org laen
tapi sebab saya suka amek gmbar org or anything

saya rasa ka
mera buat saya tenang
sbb tak payah pikir pape yg sedih, buat je keje sendiri

xtaw la saya berbakat ke tak dlm bidang ni,
atleast saya cuba

biarlah tak cantek dmata org
bia cantek dmata
saya pun dah mencukupi
setiap pandangan tak semua akan setuju dgn kita kn?


gmbr to saya just guna kamera murah hp sony saya je
setakat ni gmbr to yg terbaek yg saya amek dlm arena sukan
so, de sape-sape sudi tak,
nak dermakan/belikan dslr kat saya?ahhaha

okeh! berangan..




* FIXIE
skrg demam fixie melanda kat T'ganu ni even negeri laen pon de jgak

saya bukan apa, dah lama gila saya tak kayoh basikal

nak jugak ptg-ptg bersantai kayoh basikal

dulu impian tak kesampaian nak kayoh basikal *lumba basikal* kot

sempat jugaklah saya join training dgn team terengganu lelaki

Umy saya tak kasi sebab tak elok anak dara kayoh basikal

tertonggeng-tonggeng
dgn jersi basikal to
tunjuk montot kat org tepi2 jln tyme tgh race

alasan agak kukuhkan keadaan bila saya dpt sambung belajar

melepas lah sudah, tak kesah lah yg lepas

untuk yg ni saya harap dpt la 'FIXIE' to

kawan Umy, Cik Jie ckp nak belikan hadiah besday ni!

takde lah mengharap sgt tapi harap-haraplah betol!



setakat ni to je kot wishlists yg merepek tapi mahu
di tgh-tgh bulan ramadhan ni!

ahahaha
mental tak betol agaknye ni



p/s : 2,3 hari ni saket kepala dan selalu je nak pitam..xtaw la kenapa..haiisshh~

No comments:

Post a Comment