Saturday, August 6, 2011

Hazama - Cinta Teragung




Maafkan aku

Sekiranya tak termampu

Untuk mencurahkan semua

Isi hatiku


Ternyata tak terkata

Rinduku padamu


Ku takkan bisa menjadi

Lebih dari apa yang sedaya

Namun ku tetap berjanji

Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu

Mencintai aku kerna semua yang ada

Hanyalah untukmu


Sejenis perasaan ku abaikan

Membawa sejuta harapan

Menagih cinta teragung darimu


Ku takkan bisa menjadi

Lebih dari apa yang sedaya

Namun ku tetap berjanji

Akan masih mencoba


Untuk memujuk hatimu

Mencintai aku kerna semua yang ada

Hanyalah untukmu


Ku takkan bisa menjadi

Lebih dari apa yang sedaya

Namun ku tetap berjanji

Akan masih mencoba


Untuk memujuk hatimu

Mencintai aku kerna semua yang ada

Hanyalah untukmu


Maafkan aku

Sekiranya tak termampu

Untuk mencurahkan semua

Isi hatiku

No comments:

Post a Comment