Sunday, February 19, 2012

kepala dh la saket hati pon saket jugak..



assalamualaikum..

arini bangun awal, ingat nak breakfast awal
bila da turun tgk bwh saji..ape pon xde
saba je la

kepala pon tgh saket lagi
gagahkan jugak g dapor nk goreng drummet
tyme to bibik duk ciapkan bahan kt dpor utk masak tgh hari
hati tetibe saket je bila tgk dia
xtaw la kenapa
jarang jugak bcakap dgn dia
sbb nye kalo bcakap dgn dia kompom saket hati

................

amek kuali panaskan minyak
sementara panaskan minyak to kua g ruang tamu jap
dgr lah si bibik ni panggil
buat derk' je la
then teringat kuali atas dapor
tgk-tgk berasap!!
perrghh~ hati ni pon berasap-asap jugak!
ape ke bengap bibik ni
bukan nk kecikkan api ke ape
dia bia je mcm to
kalo setengah jam baru aku p dapor agaknye ape jadi ntah
 dia ckp da panggil aku

adoii!!!
saket betol jiwa aku ni
sabo je la
ni sebab aku jarang bsembang dgn dia
cakap pon menyakitkan hati
lain org tanya lain yg dijawab
 bibik oh bibik!


saket kepala aku ni makin menjadi
tambah pulak saket hati!
huh!~




p/s : kenapa la bibik aku mcm ni..
da duk dgn aku 2tahun da tp bhasa belit2..xpaham aku..
bhasa standard aku guna pulak dia pham xpham je..


No comments:

Post a Comment