Sunday, October 9, 2011

berkongsi...

assalamualaikum....



entry kali ni entry luahan perasaan
anda boleh tekan (X) atas belah kanan



kadang kadang hidup ada suka ada duka

kita hidup didunia bukan keseorangan, bukan berdua tetapi berjuta-juta manusia

kadang kadang kita kena sedar hakikat hidup ni adalah suatu perkongsian

tapi kita kenalah adil jika hidup kita ni berkongsi atau dikongsi

mcm kawen lelaki dibolehkan kawen 4 tapi kenalah adil dan jujur


tapi itulah, manusia kan tak sempurna

saya sedang berkongsi kasih, perhatian, masa dgn lebih dari 4 org

yelah, dah tugas dan tanggungjawab dia
kadang kadang saya rasa tak adil bagi saya jika dia sentiasa bersama mereka
makan minum, tgk tv, bergurau senda setiap hari
luangkan masa bersama-sama, segala masalah dikongsi bersama

kadang kadang saya mcm org asing bila bersama dia & mereka

masa utk saya hanyalah di dlm phone -msg/call-

tapi kadang kadang tidak berhubung langsung, tabahlah wahai hati =')




tommy car at Zhuhai, China


saya pun mahukan kamu sentiasa bersama saya
makan minum, bergurau senda, luangkan masa melakukan aktiviti bersama

tak perlu setiap hari tapi memadai lah jika suatu masa hanya kita berdua

saya mahu pinjam bahu kamu saat saya menangis dan bersedih

berkongsi rasa antara kita

kadang kadang saya hanya mampu senyum utk menutup segala kepahitan

tabahkan hati tenangkan jiwa jika berduka keseorangan



tapi takpe lah andai itu takdirnya saya terima, terima kamu seadanya



p/s : i wish you'll spend time with me
in happy or sad time..i need you~ ='(




No comments:

Post a Comment