Tuesday, October 11, 2011

ketarakah?




assalamualaikum..



malam ni melayani permintaan adekku yg bongsu
keluar jalan jalan + shisha tapi
nampaknya langkah kaki kiri adekku itu
shisha close for 2days, owner balik Kedah
Oh! kita sama kampung. hehe ^_^


kebelakangan ni ramai yg menegur
hmm..sebenarnya saya pon ada terfikir
disebabkan ramai yg menegur, KURUSnya kamu!
errk~ kurus sgt ke?
KETARAKAH?
sebelum ni saya berusaha untuk menurunkan berat badan
saya mahu berat bwh 45kg, cukuplah kalo boleh turun ke 45kg to
tapi usaha to mcm sia2 je, nk 46kg pon agak susah
tapi kini berat saya 40/41/42kg
sebenarnya saya pon agak terkejut tapi to lah hakikatnya
apakah punca sebenarnya? saya pon tak tahu~
apakah kerana saya mengalami kemurungan?
apakah kerana saya mengalami stress yg teramat?
saya pon tak tahu apa jadi dgn diri saya
sukar merasa lapar, kadang kadang minum air sudah memadai


sepupu saya de ckp "kamu ni mcm kearah ANOREXIA je!"
ada jugak sepupu saya terkejut tgk saya kata "kurus mcm penageh dadah"
sampainya hati mu mengatakanku sebegitu rupa! heheh
sebenarnya saya tak kesah, kuruskah atau gemokkah saya!
saya adalah saya~
tak semua perkara yg terjadi dlm hidup kita boleh dikongsi




p/s : i wish you were here~

No comments:

Post a Comment